Θεραπευτικές Υπηρεσίες

FDM (Θεραπεία Περιτονιακών Διαστρευλώσεων)

Το Μοντέλο Περιτονιακής παραμόρφωσης (FDM)

Το μοντέλο περιτονιακής παραμόρφωσης (FDM) είναι μια ειδική ιατρική προσέγγιση η οποία αποδίδει τα αίτια των σωματικών βλαβών και της μειωμένης κινητικής λειτουργίας σε μία ή περισσότερες εκ των 6 τυπικών μορφών περιτονιακής παραμόρφωσης στον ανθρώπινο οργανισμό. Μόλις η παραμόρφωση διορθωθεί, είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί μια αποτελεσματική και μετρήσιμη θεραπεία του πόνου και της περιορισμένης κινητικότητας.

Στην FDM, η διαδικασία της διάγνωσης είναι βασισμένη σε 3 πυλώνες ανάλυσης. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στη γλώσσα του σώματος ενός ασθενή όταν περιγράφει τον πόνο. Οι αυθόρμητες εκφράσεις του ασθενή μπορούν να αποτελέσουν άμεσες ενδείξεις περιτονιακής παραμόρφωσης. Το ιστορικό του ασθενή καθώς και μια σειρά εξετάσεων ολοκληρώνουν τη διάγνωση με βάση το μοντέλο της FDM.

Στο φυσικοθεραπευτήριό μας, ο χειριστής και κύριος θεραπευτής μας, κατέχει πανευρωπαϊκό πτυχίο βασισμένο στις τεχνικές FDM, οπότε κατευθυνόμαστε αμέσως σε πιστοποιημένη θεραπεία με ορθά, σίγουρα και άμεσα αποτελέσματα.

Οι αρχές του μοντέλου FDM μπορούν να εφαρμοστούν σε μια ποικιλία διαφορετικών ιατρικών χώρων και να διευρύνουν τις επιλογές διάγνωσης που έχουν στη διάθεση τους γιατροί και φυσικοθεραπευτές.

Η μέθοδος FDM μπορεί να προσφέρει αποτελεσματική θεραπεία σε ασθενείς που παρουσιάζουν ποικιλία ιατρικών διαγνώσεων, αλλά επί του παρόντος η μέθοδος FDM επικεντρώνεται σε μυοσκελετικά προβλήματα και χρόνιο πόνο. FDM4

Το Μοντέλο Περιτονιακής παραμόρφωσης (FDM)

Στην FDM, η διαδικασία της διάγνωσης είναι βασισμένη σε 3 πυλώνες ανάλυσης. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στη γλώσσα του σώματος ενός ασθενή όταν περιγράφει τον πόνο. Οι αυθόρμητες εκφράσεις του ασθενή μπορούν να αποτελέσουν άμεσες ενδείξεις περιτονιακής παραμόρφωσης. Το ιστορικό του ασθενή καθώς και μια σειρά εξετάσεων ολοκληρώνουν την διάγνωση με βάση το μοντέλο της FDM.

Ο όρος «Μοντέλο περιτονιακής παραμόρφωσης (FDM)», είναι ο συνδυασμός 3 διαφορετικών λέξεων:

1. Περιτονία
Οι περιτονίες είναι δομές συνδετικού ιστού. Σύμφωνα με το μοντέλο της FDM, αποτελούν το κλειδί στη διάγνωση και θεραπεία ποικίλων σωματικών παθήσεων. Στις μέρες μας η επιστήμη της ιατρικής αναγνωρίζει τη σπουδαιότητα της περιτονίας στο ανθρώπινο σώμα, γεγονός που υποστηρίζεται από έναν αυξανόμενο αριθμό επιστημονικών μελετών μέσα στο μοντέλο θεραπείας της FDM.

2. Παραμόρφωση
Οι παραμορφώσεις είναι συστροφές, στρεβλώσεις ή παρεκτοπίσεις των περιτονιών. Κάθε θεραπεία FDM στοχεύει στη διόρθωση αυτών των παραμορφώσεων με τη χρήση συγκεκριμένων τεχνικών όπως η «δια χειρός» μέθοδος Τυπάλδου. Μετά από τη διόρθωση, ο ασθενής θα παρατηρήσει μια σημαντική ή πλήρη μείωση του πόνου.

3. Μοντέλο
Το μοντέλο της FDM είναι ένα κλινικό μοντέλο.
 Δια μέσου της συλλογής εμπειρικών δεδομένων, ο Stephen Typaldos, D.O., δημιουργός της FDM, ανέπτυξε ένα μοντέλο μέσα από το οποίο συσχετίζει συγκεκριμένες περιτονιακές παραμορφώσεις, με την παραδοσιακή διάγνωση και επιλογές αποτελεσματικής θεραπείας. Γιατροί και φυσικοθεραπευτές που εφαρμόζουν την μέθοδο FDM, χρησιμοποιούν το Μοντέλο Fascial Distortion ώστε να φτάσουν σε μια ακριβή ατομική διάγνωση και να επιλέξουν μια συγκεκριμένη θεραπεία.

Εφαρμογή της FDM
Η FDM είναι μια ξεχωριστή και ουδέτερη προσέγγιση. Δίνει τη δυνατότητα στον ιατρό ή φυσικοθεραπευτή να επιλέξει την καλύτερη εξατομικευμένη θεραπεία για τον ασθενή μέσω της επαναξιολόγησης παραδοσιακών ιατρικών διαγνωστικών εργαλείων.

Κάθε θεραπεία FDM έχει σαν στόχο την ανατομική διόρθωση της παραμορφωμένης περιτονίας. Μόλις αυτή η διόρθωση επιτευχθεί, θα παρατηρηθεί άμεσα βελτίωση στην δύναμη, την κινητικότητα και στην μείωση του πόνου. Δεν απαιτούνται μεγάλα χρονικά διαστήματα αποκατάστασης (και κατ’ επέκταση απραξίας) και είναι πιθανή η γρήγορη επιστροφή στη φυσική δραστηριότητα.

Ακολουθήστε μας στα social:

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Αιακού & Πρωτεσιλάου, 13122 Ίλιον.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφείτε στο newsletter